Vitajte na stránke Vidieckeho parlamentu Slovenska
  • 0915 446 538
  • vipa@vipa.sk

Zahraničné siete využívajú dieru na trhu. Zapĺňajú tak priestor po malých predajniach

Ľudí už omrzelo robiť nákupy na niekoľko dní dopredu v hypermarketoch na okraji miest. Chcú si kúpiť potraviny aj počas dňa či cestou z práce. „Pre spotrebiteľa je zaujímavá čoraz väčšia ponuka čerstvého tovaru v menšom rozsahu sortimentu,“ hovorí analytik obchodu Ľubomír Drahovský. K jednodňovým nákupom tlačí ľudí podľa neho aj nižšia kúpyschopnosť. „Je to otázka vývoja myslenia a filozofie spotrebiteľa,“ tvrdí analytik.

Priložené dokumenty

NázovVeľkosť a typ
  Zahraničné siete využívajú dieru na trhu.31 kB [doc]